HTML

SATC2

Jaszkaris 2010.06.11. 18:08

Pár nap, mondjuk három hét alatt sikerült megírnom ezt a posztot is. Amit a mozio utánni estére szántam. Végre. Most mi legyen. Hol kezdjem? Olyan érzések keringenek egy filmmel kapcsolatban bennem mint még soha. Így Szóval a tovább után egy velős kritika.

Szóval ez a film is úgy kezdődött mint bármelyik másik. Azaz főcímmel. Az első rész és a sorozat főcímének az egyvelegét kaptunk ami. Igazán pofásra sikeredett. Már az első 5 percben leesett az állam. A főcím pazarra, sőt szószerint csillogósra sikeredett. És a kezdéssel azon nyomban esett a film színvonala... Valahogy nem akart elindulni. Az első fél-háromnegyed óra igen vontattottra sikeredett. Véleményem szerint nagyon érződött rajta, hogy nem tudnak mit csinálni az írók. Egyszerűen aludtak gépelés közben. Ami ezt az időszakot kiemeli a szürke egyhangúságból az a két meleg barátunk frigye. Ahol Lisa Minelli énekelt. Mégpedig a Beyonce/Glee - Single Ladiest. Az ő hangján elég furcsa volt. De egész jó.

-Egyszerű Fizika! Ha a meleg testek száma meghaladja az adott határértéket, megjelenik Lisa.

Humorból kevesebb TV-ből többet kaptunk. Mivel Carrie és Mr. Big között a probléma nem más mint, hogy kezd kihülni a kapcsolat. S míg Carrie bulizni akar addig Big csak TV-zni. Ja igen. Majdnem kihagytam. Nem csak Minelli volt vendég, hanem Cyrus kisasszony is. Ami nagy csalódás volt számomra. Azt hittem lesz valami szövege minimum. Erre. Vagy fél percet pózolt a fotósoknak Sammel és ennyi. Ez olyan kiábrándító. Mindenkinek kikapcsolódásra van szüksége az életből. Így irány Abu Dabi.... Amivel végre elérte a sorozat a régi szinvonalát. Természetesen a legjobb szereplő ismét Samantha volt. Beszólásaival és szex éhségével vagy éppen a sex nem kivánásával biztosította a helyét a szívemben. Bizony. Ő egy felejthetetlen jelenség. De ennek ellenére. Bármilyen meglepő. Számomra a legtöbb valóság faktort tartalmazó szál Charlotteé volt. Nem meglepő. Két gyerek. Bárkit az őrületbe kerget. Ebből csak menekülni lehet.

Szóval Abu Dabi. Gyönyörű helyszínek, zenék, ruhák. S a hotel xD. (A Hotelről azt kell tudni, hogy a valóságban is létezik, így néz ki mint a filmen... S az árak is a valóságot tükrözik. Meglepődtem amikor megláttam. Mert egy-két héttel korábban láttam egy dokumentumfilmet a Közel-kelet fényűző újdonsáairól. Dubai mellett erről a hotelről volt szó. xD) Aidan nagy meglepetést szerzett. Tudtam, hogy fog szerepelni, de azt nem, hogy így. Bár szerintem inkább Aidan mint Big. Na mindegy. A film zárása jó volt. Nekem tetszett.

Végülis ismét egy történettel bővült a négy ex-"Szingli" krónikája. Mikor vége lett. Odafordultama csajokhoz akkel megnéztem. Két mondatot mondtam. 1.: Most azonnal újranézném. 2.: Mikor lesz már harmadik?

Értékelés: 8/10 (az eleje miatt...)

Címkék: filmek sex and the city sex és new york

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása