HTML

Jaszkaris Love This

Friss topikok

Linkblog

Choelo és Fable - Új szerzeményeim

Jaszkaris 2010.06.30. 10:15

Igen. Mint sok más posttal ezzel is el vagyok maradva. Mivel a Csontfuvolát még május közepe felé szereztem be. A halál zsoldjában-t pedig április huszonikszedikén. (Vavyan Fable kötet mind a kettő...) De mégis a legrégebben Choelo-tól a Veronika meg akar halni-t szereztem be. Prágába utazás elött vettem egy kis szótárt amibe a legfontosabb cseh kifejezések vannak. Na miután visszajöttünk az Ezertornyú városból. Már nem volt rá szükségem. Így becseréltem a Choelora úgy április idusa környékén. Szóval ennyit arról, hogy mennyit késtem. Szép lassan elkezdtem olvasni őket a Halál zsoldját már kivégeztem. Most Choelo a soros. Így elöbbiből hamarosan lesz egy írás. Addig is a tovább után a boritók. Tovább...

 

Címkék: könyvek vavyan fable

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása