HTML

Rihanna - Rated R

Jaszkaris 2010.01.11. 15:51

Ezt az albumot is. Nagyon vártam... Bár az igaz, hogy nem voltam sose Rihanna rajoingó. De volt egy-két száma amit nagyon imádtam (pl.: Rehab). Valahogy már a megjelenés elött felkerült a netre a teljes album, így hamarabb élvezhettem... Ami nagyon jó. De sajnos igazán jó számok nem voltak rajta. Egyik sem olyan ami miatt ölni lehetne. Viszont nem is vészesek. Több lett a basszus, popposabb lett és kevésbé hip-hopasabb. Ami egyértelműen az előnyére vált. Ami nagyon megtetszett szám, az a Russian Rulette, Rude boy, Wait your turn és a Hard. Utolsó háromhoz elhoztam nektek a klippüket amit a tovább után megtekinthettek.

 

Címkék: zene

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása