HTML

Péterfy Bori & Love Band - 2

Jaszkaris 2010.01.07. 19:53

Péterfy Boriék új albumát nagy várakozás övezte részemről. Főleg mikor meghallottam a Téged nem című számát. Egyből elvarázsolt. Mint az első albumuk. Azt hittem, hogy csak hozza azt a szintet sőt... De nagyot kellett csalódnom mert nem így lett. Ez az album a Téged nem-en kívűl kukaérett. Sajnos. Valahogy nincs benne az amit az elsőalbumban szerettem. Nincs benne az az életszeretet, vagy igazából nem is tudom megfogalmazni mi. Legjobban úgy tudnám leírni, hogy hiányzik az a huncut kis flegmaság. Egyszerűen nagyon mindennapi Popkultúrális lett... Azaz... Unalmas. De ettől Péterfy Bori még mindig ugyan olyan nagyszerű előadó mint volt. Csak sajnos ez most nem sikerült neki. Reménykedjünk, hogy majd a harmadik és a soron következő albumok visszanyerik azt a stílust amit az első albumban nagyon szerettem. Majd legközelebb... (Videó most nincs... Mert ide már belinkeltem.)

Címkék: zene

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása