HTML

Glee LOVE 4EWA

Jaszkaris 2010.05.23. 18:30

Igazából ez a Post már a Madonnás rész másnapján elkészült. Félig. Majd, a befejezését húztam, halasztottam részben a saját lustaságom miatt... (Nem mellesleg a két blogon több mint 20 post van ugyanezen a sorson.) De most mégnéztem a 18. részt. S a KATARZIS élmény amiben részesültem arra késztetett, hogy írjam meg (fejezzem be) a postot. Szóval akkor időrendbe...

A Madonnás rész. Számszerint a 15. Mint írtam itt... Nem tetszett a Madonna-koncepció de miután megnéztem az epizódot. Egyszerűen beleszerettem. Nagyszerű volt. Elsősorban a Vogue, majd a Like a Virgin. Egyszerűen csodás volt. Nem hittem volna, hogy ennyire bejöhet...xD Valahogy Madonna nem az én világom... De mégis Isteni volt. Ezzel az epizóddal tovább növelte a népszerűségét a sorozat a szívemben. Köszönöm.


A második Gleesztikus témakör amit akartam itt írni, hogy egy lelkes fanatikus Glee rajongó megrajzolta a szereplőket animésen, E mellett nem tudtam szó nélkül elmenni. Tudom nem mai darab, de azért elhoztam nektek...

 


A harmadik egyben utolsó hírem nektek. Kicsit késve, de nem baj... 05. 18.-án megjelent a Glee 3. Albuma a Showstoppers. A tracklist pedig a következő:

01. Hello, Goodbye
02. Gives You Hell
03. Hello
04. A House Is Not A Home
05. One Less Bell To Answer / A House Is Not A Home
06. Beautiful
07. Home
08. Physical
09. Total Eclipse of the Heart
10. Lady Is A Tramp
11. One
12. Rose’s Turn
13. Dream On
14. Safety Dance
15. I Dreamed a Dream
16. Loser
17. Give Up the Funk
18. Beth
19. Poker Face
20. Bad Romance

  ISTENI!!!

Címkék: zene glee 09/10 es sorozatok

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása