HTML

Majdnem első bejegyzés.

Jaszkaris 2010.02.18. 15:25

Mint azt az "anya-blogomon" írtam. Elindítom külön ezt a blogot, ahol csak sorozatokról, zenékről, filmekről és könyvekről tudtok olvasni. Erre a második blogra azért van szükség, mert zavart, hogy az egyik bejegyzésben arról áradoztam, hogy milyen jó az "xyz" sorozat/könyv stb. A következőben meg szidtam amit csak bírtam (na jó nem mindig...xD). De így elkülönítve sokkal jobb lesz. Valószinüleg ez lesz az a blog a meglévő kettő és a tervezett harmadik közül, ahova a legtöbb poszt fog érkezni. Még egy jó két hét mire teljesen elkészülök, addig valószínüleg nem nagyon fogok jelentkezni semmivel. Ha mégis szerencsétek van.


A címről: Nem nagyon jutott az eszembe semmilyen cím a bejegyzésnek. Így visszanéztem a jaszkaris.blog.hu-n lévő első bejegyzésemet. Onnan az ihlet. Első bejegyzés... Majd megvilágosodtam, hogy az "anya-blog"-ról át fogom másolni a már megírt bejegyzéseket az eredeti dátummal, így hülyén nézne ki, hogy az "Első bejegyzés" 2010 Februárjában született míg a második pedig 2009 Januárjában (xD)

ui.: Most, hogy az első bejegyzést átmásoltam ide (Gossip Girl (A pletykafészek)- S02) rá kellett döbbennem, hogy a bejegyzéseket időrendbe rakja. Így minden post majd a végén lesz.^^

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása